Sitter och funderar på shopping ;)

Shopping, shopping, shopping... det är de tankarna som går runt i mitt huvud nu...

Jag har skrivit upp lite vad jag ska köpa på torsdag, får se om det blir allt (a)

 - Fred Perry-tröja
elr
 - Adidas-tröja
 - Läppglans
 - Box ? Cityakuten elr Criminal minds
 - En stor tjocktröja
 - Fondation
 - Fred Perry-skor

Ska även kolla på löshår men det är inte säkert på att jag köper, ska kanske färga håret och det är ju lite svårt att veta exakt vilken färg det blir ;) Men vi får se ;))

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Fanny

Jag har det superbar sötnows <33 Du har la korallrosa brillor :P PUSS BABE <33

2009-07-27 @ 22:21:49
URL: http://funnybunny.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0