Fotboll: Sverige vs Danmark

Ikväll är det fotboll, Sverige mot Danmark! Enligt min pappa är det ganska "hemskt", grannländer och så ;))
Jag gissar på att sverige vinner med 3-2, varav Zlatan gör 2 av målen ;D<3
Men vi får se, många i  min släkt har under dagen gissat på olika ställningar men jag och min farfar har rätt, 3-2 till sverige (a)
Jag skriver mer i halvtid!

Asså herregud! Det började väl helt okej och sedan gick det bara utför... Man har ju knappt sett något av Zlatan och Henke, dom får ju inga passar för guds skull! Dom måste bli bättre i försvaret i nästa halvlek ://
Zlatan måste göra mål, han har ju knappt rört bollen :o
Jaja, kanske det blir 3-2 iallafall? :D I don't think so anymore ://



Detta var ju tråkigt :/ Men jaja, dom sa att dom hade en till chans men den är inte särskilt stor :/
Jaja, Zlatan var bäst ändå ;))<3

Ciao sålänge ;)<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0