Rebecca, Filosofen -.-

Satt bara och tänkte... xD Tråkig som jag är så kom jag och tänka på skolan och på min uppsats! Om jag brukade svära så hade jag gjort det nu! Fy *** vad stressad jag var!!

Jag satt i 2 timmar dagen före för att skriva klart det sista vilket bara top typ 45 min. Men sedan var det ju det här med dom FÖRBEEEEEENADE SIDONUMMERNA!!! Shit asså! Skrev säkert ut mer än 50 sidor!!! Jag skrev fel exakt hela tiden med sidonummerna men tillslut blev det bra.
Så lämnade jag in den dagen efter och sedan, alltså senare på dagen kom min lärare och sa lite saker jag skulle kunna ändra på så jag la upp mitt arbete ganska bra :))

Hemma utbröt panik! Jag skrek åt allt och alla som kom i  min väg och jag sprang mellan skrivaren och bordet för att få alla sidonummerna att funka (a) Dagen före hade jag också sprungit i typ 1,5 timmar (a)

Jaja, det slutade iallafall bra :) Jag fick MVG- :D Blev väldigt nöjd ;))

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0