Mååååååååndag!!! *morgontrött*

Tjooooolaaaaahooooopp!
Skolan
idag igen, vaknade kvart i åtta och stressade som bara den! Jag o Fanny hade följe till skolan idag, som vanligt (:
Svenska första lektionen, fick tillbaka proven/läxförhören. Jag o Tamara blev glada :D
Sen hade vi no, grupp-arbete. Jag skrev lite om lungor och 2 andra grejer xD
Planering/målpass sedan, jag o Tamara skulle plugga so men det blev inte riktigt så :)
MAT SEDAN! Det var god mat idag (: Kyckling o currysås :D
Idrott sen, Fanny Elin o Nellie höll i den idag (: Yoga, det var skojj :D
Sista lektionen var so där vi satt o typ pratade hela tiden, dom försökte få power point att typ fungera, men det gick inte :/
Efter skolan pluggade jag lite so o kollade på oth<3
Sedan gick jag till hanna o var lite med henne, sen gick vi ut till elins träning. Sen kom fanny och vi åkte iväg. Jag åkte hem för att dom skulle till södra näs.

Nu kollar jag på Cityakuten, har längtat ihjäl ihjäl mig! Ray har en flickvän!! Han som ska vara ihop med Neela!
När det är slut ska jag kolla på
oth igen:)<3

<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0