mobil-fredag :)♥

Idag avr fanny tillbaka i skolan :D<3 Så här såg denna fredagen ut;
- So: Vi gjorde nästan klart vårat arbete, jag kopierade färglade och klippte (:
- No: Vi börajde med taiga-arbete, våran grupp gjorde ju jättebra ;) Jag hade typ gjort fel på läxan :/
- Utvärdering/klassråd: Vi fick, som blev en VÄLDIGT överraskning, reda på att våra hemvister är dom bästa av 6-9 vilket tyder på att våran skola är VÄLDIGT dåliga på att städa xD
-Mat: Vi fick soppa men jag åt en macka och drack ett glas vatten!
- Svenska: Vi fick tillbaka våra prov so+svenska och fick reda på resultatet på våra upptäckar-arbeten, fick ett + men dom visste inte om det gick att få xD
- Elevens val/So och svenska: Jag skulle göra svenska men det blev mobil-skifflande, jag bytte mobil med Linnea Linder över helgen ;)

Efter skolan märkte jag att jag fortfarande hade linns tröja på mig, men vi byter på söndag ;)
Idag har jag varit med tamara, vi åkte ner till stan och köpte flalapino <3 Gotteligottgott!!
Sedan åkte vi runt lite och sedan hem. Vi satte oss framför datorn och åt muffins (: Sedan åkte vi till fredags-grejen.
Vi åkte hem tidigare, dör snart av trött-het!!

Imon blir det Ikea :D<3 Tyvärr inte Hanna och Holger :/


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0