Första Advent<3

Första advent!

Vi har bakat (elr jag gav upp när mina blev så fula xD) lussekatter idag! :) Skitgoa blev dom ;) Jag har också pluggat AS MKT på no-provet som jag ska göra imon :s Alla andra i min klass gjorde det förra veckan när jag var sjuk och ALLA jag har pratat med om det tycker att det var skitsvår :s Så jag är lite närvös nu...

Men i veckan så blir det lite plugg här och där, ska nog se ifall jag kan åka ner till stan med någon också ;)
Ikväll ska jag vara med Hanna :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får väl hitta på något ;)

Första December på tisdag! Fy vad glad jag blir! :D Jag har också (med hjälv av Fanny<3) kommit på lite vad jag ska köpa i julklapp till folket ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0