har varit i skolan, bakat o kollar på Twilight :)

Skolan idag då, som vanligt..
Vi hade äntligen spelhåla! Men vi fick reda på det i morse så på matrasten så var det bara att stressa hem o sedan till Willys sedan till skolan igen.
Jag blev lite hes för jag skrek på Fanny (xD Hon tog mina pengar på monopol! xD) men det börjar bli bättre nu :)

Sedan har jag bakat o nu kollar jag på Twilight :) Asså, första gångerna jag såg den så tyckte jag att den var helt okej men nu börjar jag faktiskt älska den :D Läser den första Twilight boken också, men jag tror faktiskt att jag gillar filmen bäst xD Brukar inte vara så menmen :)

Längtar tills den andra filmen kommer ut, jag ska gå på den men Tamara (a) Skojskoj :D



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0