Almers niors Spexfoto 2010!


Här har ni det!
Världens bästa klass´s spexfoto!

Det började med att jag, tamara o elin sprang bort till bilden och lurade till oss lite lila färg :p Haha, eller lurade och lurade, vi vet inte om vi fick ta den egentligen men vi hittade på lite (a)
Sedan sprang vi ner till källaren där jag bytte om lite fort, sedan var det bara att börja måla Tamelin :p Det blev inte lite stänk på golvet :p Det var sjukt kul att måla! Särskilt i deras ansikten :p
Sedan bar det ut!
Det blåste som bara den och var sjukt kallt ;o Jag sprejade tamara o elins hår lila (jag vet inte vad som hände men mitt pekfinger fick typ sjuktmkt färg på sig eftersom jag sprejade med det fingret så det typ fick köldskador elr något!? :o) och sprang sedan in :s
Sedan tog vi kortet ;) Det var inte lite som kollade på oss heller, särkilt när Tamara o Elin skulle få sina hår sprejade :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0