Jag kommer ihåg när... (Ny kategori :D)

... jag,Fanny o Hanna sov ute i vårt partytält!

Fanny var lite halvtsur (okej, kanske inte sur ;p) för att hon inte hade joinat oss ett år före när vi skulle sova i tält tillsammans med 2 andra. Jag o Hanna bestämde oss då för att sova utanför tältet, under bar himmel :p Det ville inte de andra så vi sov utanför själva. Självklart börjat det spöregna, asså verkligen spöregna på morgonen vid 5-tiden så jag o Hanna kastade oss in med våra blöta täcken o kuddar :p Jaja....
Så nu ville Fanny också göra det!
Vi hade lånat ett partytält så vi bestämde oss för att ligga under det IFALL det skulle börja regna. Jag hade berättat för Fanny o Hanna innan om den stora gula Dödar-råttan jag sett på vår baksida innan så nu var Hanna svinrädd (hon har en smärre fobi för råttor o möss :p) för att det skulle komma så vi byggde upp värsta fortet omkring oss x'd Vi välte två stora bord och ställde massa stolar med filtar runtomkring oss x'd

Sånna här minnen är så underbara att återminnas<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: HANNA

shheeeit va kul de va :D :O <3måste göras om fan (H) fast i tält :D för ja vill inte möta på ngn äcklig råtta som sagt :O ;s

2010-04-14 @ 21:39:57
Postat av: PEM PEM

fina ögon du har :)

2010-04-14 @ 22:33:47
URL: http://emartenssons.blogg.se/
Postat av: Rebecca!

Tack så mkt :)

2010-04-17 @ 12:11:22
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/
Postat av: Rebecca!

Hahah det var jätteroligt x'd Måste det VERKLIGEN göra, men pappa har täppt igen det hålet den kom in genom och sedan dess har den inte varit där så du behöver inte vara orolig ;)<3

2010-04-17 @ 12:14:37
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0