Ben & Jerrys (y)

Vaknade för en och en halv timme sedan (y)
Men har man lov så har man!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inget spc faktiskt ;) Kolla lite film elr något kanske!
Får se ifall jag har något skolarbete jag kan göra som snart ska vara klart :p

Just det ja, jag fick tillbaka so-provet i fredags! Att säga att jag blev besviken och arg är att underdriva! Jag blev helt rasande på mig själv xD Fick bara G+ så nu kommer antagligen mitt betyg falla dramatiskt mkt :s Hoppas att jag inte får plockbetyg elr vad det heter :/

Nu ska jag nog gå ner och hämta min Ben&Jerry-glass :) Jag och fanny köpte våran första Ben&Jerry-glass igår (y) Cookie dough eller som Fanny sa Coco douch! ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0