Torsdag!

Glömde skriva inlägg igår (a)



Idag var jag i skolan och såhär såg dagen ut :)

• Ingen lärare på franskan men gjorde klart allt jag behövde för hela veckan (a)
SO sedan, vi gjorde nyhetskryss där jag linnea o andré var lite halvt bra sådär ;p
På idrotten så hade vi redskap, jag lyckades misslycka TOTALT 2 ggr! Först dök jag över en plint då jag skulle hoppa bock över den x'd Sedan skulle jag hoppa sidohopp över en annan plint och då lyckades jag stanna i luften och sedan bara ramla när x'd Man kan säga att många tyckte dessa 2 incidenterna var mkt roligare ;)
På no:n så pluggade vi inför provet vi ska ha imon :s
På bilden skulle jag egentligen ha målat hela lektionen men det gjorde jag i ca 20 min (a) Före det så gjorde jag tamara o elin placeringskort till föräldrarmiddagen på torsdag (a)



Nu ska jag plugga no, har inte orkat göra det innan idag så det får bli väldigt mkt nu ;)
Genetik-prov imon då :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0