Elins videoblogg!

Asså detta är så SJUKT roligt!

Kollade igenom massa gamla inlägg och hittade den här, shiiiiiiit vad jag skrattade! Så jag måste verkligen lägga in den igen för den är så fruuuuuuktansvärt rolig!




Och på 0.13! xD Hahahha, vilken bitchblick Elin ger Andrea!! xD Hahahahahha!

Elin:
SKÖNT, då slipper vi det mer!
Elin: Vilket håll, det vet jag inte men det står Elin iaf!
Elsa: Så sjukt spännande asså, du måste berätta! Elin: Precis!
Och eftersom Elin är stenrik så åker hon till....
Elin: ... Gekås med min pappa!
Anton: Asså, kan ni va tysta!? Elin: Lägg av!!
Då och då hör man mig knäcka mig för vad hon säger xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0