I rymden finns inga känslor..

joho, det finns det visst det!

Jag hade inga stora förhoppningar eller förväntningar på den filmen men den var faktiskt ganska rolig, mysig och bra :) slutet var faktiskt riktigt fint..
Skolbio var det, före det fick vi tillbaka två prov, matte o samhällskunskap. Skäms nästan lite, jag kan mycket bättre! Kan väl säga såhär; IG nr 2 = CHECK!

Regnade när vi skulle ner till bion så jag blev på dåligt humör och började gnälla, sedan på bion fick jag tamara o elin första raden halt för oss själva, jag trodde inte att det kunde vara bekvämt att sitta på första raden men det var skönt då man typ låg på stolen och hade fötterna på ett himla rör eller om man låg med benen på en annan stol (a)
Väl hemma så satte jag mig och kollade efter lite naturkunskaps-grejs, hittade inte spc mkt :s Sen hem till Fanny som skulle klippa sig, blev lite prat om tatueringar, skolan, modeller och Joel Kinnaman :p Fanny blev nog allt lite besviken på informationen om Joel Kinnaman (a)

Blev
sjukt sugen på att tatuera mig, fast jag varken vågar elr får inte (a) Men i framtiden ska jag göra det, en tatueringen som verkligen betyder något :)
Megan Fox's tatuering är sjukt snygg! Ganska stor men det tål att tänkas på inför framtiden right? ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0