idol med Elin&Anna

Missade att blogga igår så gör det nu :)

Skolan började ju som sagt halv 10, Tamara var sjuk den stackar'n ://
Var i skolan hela dagen, gick ganska bra på engelska-läxförhöret elr vad tycker du Elin? ;) 38/44 = (Y) Franskan var hemsk! Jag kan för fasen inte ett piss, jag är rädd att jag inte kommer att klara det :s men jag får jobba på! För jag vill till italien och frankrike i tvåan ;)
Efter skolan åkte jag med Elin till Almers där hon skulle vänta på Anna, såklart så började det pissregna när vi skulle cykla hem igen -.- Hemma lite snabbt, sedan med Elin o Anna ner till stan där vi tittade runt lite. Fika på expresso house där en tjej, Sara jobbade, hon var med i idol igår :) Jätteduktig var hon! Så nu känner vi henne har vi sagt ;)
Sedan åkte jag hem lite snabbt och åt och lite sånt, sedan ner till Elin där vi kollade på Idol.
"Lisa är här, Melissa är här, åh vad roligt att Måns-Melker är häääär! [...] Ebba är här, Emma är här, åh vad roligt att Emmas pappa är här!"
Hahah shit vad vi skrattade! x'D Asså allvarligt, Måns-Melker? Vem döper sitt stackars barn till det? Fast det var fruktansvärt sött men tänk när han är 20 och ska ragga. "Tja, Måns-Melker!" Och Emmas pappa x'D Dom sjung det så fort så det var sviiiiiinroligt :p
Efter idol gick vi ut lite och cyklade runt lite, sedan hem till mig för att hämta filmer, sedan hem till Elin för att kolla på filmen. Åkte hem vid 12-tiden för jag höll på att somna (a)

Idag ska jag till min mormor o morfar, mormor fyllde år i tisdags så grattis i efterskott mormor! :)<3


Gammal bild jag hittade på mig o tamara (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0