matte-måste-kväll -.-

Vad som helst kunde varit roligare än det som ligger framför mig nu! -.-

Måste plugga matte ikväll... ska försöka få tag i någon när jag pluggat ett par sidor, annars kommer jag döööö..

Men iaf, kom hem från mormor o morfar för någon timme sen, det var väl helt okej roligt. Jag var med min lilla kusin (som inte är så liten längre, fyller 8 i december :o) och vi spelade spel på datorn och han kittlade mig :'o trots att jag är dubbelt så gammal som honom så är han dubbelt så stark som mig :'o (+vi har samma skorstorlek xD) det är helt sinnessjukt! Jag försökte försvara mig mot honom när han skulle kittla mig så nu har jag typ träningsvärk i armarna x'D Hör du nu Tamara hur långt det har gått!? Vi måste skaffa gymkort nuuuu så att jag kan försvara mig mot min kusin nästa gång! :'o Men jaja (a)


Bara för att jag vill haaa!<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0