chatten med Tobias Holm

Från big brother asså ;)
Just nu försöker jag undvika plugget så gott det går så läser lite av chatten med Tobias från igår tror jag. Och hur underbar är inte denna människa egentligen!?

wera: Åh, jag älskar dig, BB blev plötsligt meningslöst att titta på.
Vem tycker du ska bli min nya favorit?
Tobias Holm: Ingen alls. Behåll du mig som favorit resten av livet ...


Olle:
Vad sa Niklas som var minst trovärdigt?
Tobias Holm: Åh käre värld. Fråga mig något enklare. Spana in www.nickypedia.se och spana in själv ...


Karina:
Har du träffat Cilla sedan du gick ut? Vill du träffa henne?
Tobias Holm: Mötte henne snabbt dagen efter. med hennes oerhört fula hunk. Usch!


anders:
vad var det första du gjorde när du kom ut?
Tobias Holm: La mig på hotellrummet och upptäckte att mitt spotify premium var helt i plåt. Fick köpa nytt direkt. Reklamen där är HEMSK!




alla frågor och citat från bigbrother.se


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0