TRUDDILUTT!

Min mamma säger tydligen truddilutt när hon kommer in i mitt rum nu för tiden...
"Det var ju meningen att jag skulle säga todeloo!" Men detta väljer jag att inte tro på :)

Uuusch så trött jag blev nu! Lång dag var det, slutade tio i 4.. Tamara den människan var sjuk, får hoppas att hon är tillbaka imon! Elin den människan dissade mig på franskan och historian!! Okej, hon hade migrän, stackars liten och allt sånt där men jag då!? Jag fick genomlida en hel franskalektion och historialektion där jag inte hade någon rolig människa att prata med! Inte kul.

Iaf, G på matteprovet, inte fy skam det asså! Får förhoppningsvis tillbaka nk-provet imon också, hoppas på ett G där med.

Dagen bilder kommer här!

Elin är söt.


Det ser ut som det kommer bli en strålande framtid för
dig Elin!


Men jag tar ju priset (!!!!!!!) på att vara den snyggaste gumman
i världshistorien..
usch, vad äcklig jag är där..


Elins nagellack såg ut som en sköldpadda..


Men när man vände på den såg den ut som en sjöhäst..

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0