5-6/12

Heeeeeyo!

Idag vaknade jag ganska tidigt för att vara mig (: Halv10 faktiskt :D
Jag sms:ade Hanna och fick reda på att det blir som det var änkt idag:D Ska passa Hannas Otroligt söta småsyskon David och Amanda idag, själv!! (men Hanna såklart xd) i Skällinge!
Det ska bli kul :D
Jag väntar på pappa nu, han måste börja laga mat nu xD Sen ska jag och Hiiiines till Willys, sedan kommer hennes pappa och hämtar oss halv 2.

Igår hade vi sovmorgon till 20 i 11 ;D Sedan hade vi elevens val och sedan So-prov sen fick vi sluta :D Jag glömde min engelska så måste skriva den lite på måndag efter skolan, sedan får det bli på engelska-lektionen och på arbetspasset!
I veckan var det 2 prov :S No, SO och matte!!
Efter skolan åkte jag till farmor och farfar och sedan hem.
Jag var med Hanna en stund o sedan var det THAI-MAT! :D inte den goaste maten denna gången :/
Men jag skriver mer imon om passningen!

Gud vad jag är sur! Vrf gick inte Robin (<3) till final!?

Många pussar och inte lika många kramar!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0