Måndag!!

Heeellloooo!!

Jag kom precis hem från skolan. Första ämnet var SO där vi "diskuterade" de rätta svaren och skrev lite.
Sedan var det NO där vi avslutade ett kapitel och började med ett annat, ljus (måste ändå ha läxförhör på torsdag inom ljud :/), vi var ute lite.
Sista ämnet före maten var matte där jag satt som ett fån typ hela lektionen och jag/Eniro "ringde" till Tamara/Polia xD Tamara kom på namnen xD
Sedan mat där vi fick typ ris och nåogon annan konstig köttgrej med sås (:

Sedan åkte vi ner till Atletica och hade Step up, nästa vecka blir de spinning! Det var jobbigt men ganska kul :D
Sista lektionen har vi igentligen läsning men eftersom det snart är Lucia (på våran skola är eleverna i klass 8 o 3 med i luciatåget) så fick vi öva på det. Det gick bra, fast det kom iochförsig en kille som varit med och övat sedan och sa att jag var dålig och bara mimat, vilket jag inte gjort men men...

Nu väntar jag på att Fanny ska ringa och då ska vi titta på en "film" och spela in en grej (: Ikväll blir det ingen gymnastik, handen är dum! Jag stannar hemma och pluggar Engelska, matte, NO och SO istället :/


Många kramar och nästan lika många pussar<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0