It´s just not pretty!! :o

Känns som om jag bara snackar skit om Kissie nu för tiden menmen.. Hon kan nog ta det ;)

Är det bara jag elr finns det andra som tkr att hennes hår inte spc fint längre? Jag menar tex hennes header, på den så ser hennes hår ut som en peruk :S Inte alls snyggt tkr jag..
Självklart att hennes hår är gudomligt fint ibland men en dag ibland så ser det lite fejk ut :/ Men jaja.. jag hade mkt hellre haft henne hår än mitt xD

Tex. på den här bilden är ju henne hår så HIMLA FINT! Men på hennes header.. :S


Kolla på Kissies blogg o hennes header, hållar någon med mig? :S http://kissies.se


Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0