Frapino-beroende-dag!!

Hej!!!!
Idag
var jag SJUKT SUGEN på frapino!!!
Först var det till skolan som vanligt, först svenska där vi fick reda på att det skulle bli prov på fredag :/
Sedan NO där vi fick reda på läxförhöret. 1 POÄNG FRÅN MVG!! Gud vad dumt xD
Sen var det planering/målpass där jag och Elin gjorde SO och vi kollade på Fanny när hon höll på på datorn (;<3
Sen var det mat, typ ris o nått annat xD
Sedan hade vi idrott, där vi skulle simma. Ganska många med, men.... ja. Vi skulle livrädda och jag dränkte nästan Fanny, och slog henne i huvudet med livbojen xD
Tamara var inte i skolan :( hoppas du mår bättre snart<3

Hemma hände inget spc. Jag satt lite vid datorn. När pappa kom hem åkte vi och handlade. Visste ni att man kunde få 3 jäst för bara 5 kr? :O Sen gjorde jag mat och sedan var jag med Fanny(:<3
<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Alice

Jag måste ha en frapino snart! :O jag döör av längtan till espresso house öppnar igen :D<3<3

2009-02-28 @ 20:20:35
URL: http://alicegruvander.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0