SJUKT TRÅKIG SÖNDAG!!

Hej!
Idag
har jag inte gjort NÅGONTING! Jag vaiknade hos Hanna, sedan gick jag hem. Jag gick inte till kyrkan på hela dagen XD
jag har kollat på One tree hill (<3) hela dagen XD Jag hade typ feber innan och har mått sjukt dåligt hela dagen!!
Imon är det första skoldagen, orkar inte! Vi har redovisning i SO men den har jag, elin o tamara inte gjort klar, och Tamara är sjuk :( Stackars mig, få genomlida dagen utan henne :( XD Jag klarar mig nog. Sedan ska vi simma på idrotten, och jag är otroligt dålig på det! Undrar om det är SÅ HIMLA MÅNGA som ska simma dessa gångerna, kanske tillochmed lika många som var med förra gångerna xD Typ 10 pers var med av 45!!!
Skriver väl kanske mer imon. Gymnastik imon också, inte roligt att gå själv :(
Jaja....

<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0