Jag är bra smart va? (a)

Idag vaknade jag hos Hanna :) Jag var tvungen att gå hem, klockan 1 åkte jag med fanny och elin till kyrkan och där satt vi i 3 tim xD
Sedan åkte jag hem och solade (a)
Klockan 6 åkte vi till Gekås! :D Köpte typ bara massa till mina naglar xD men det är bra ;D
Sedan var jag lite med hanna (efter att ha fixat mina naglar (a))

Jag har också typ brutit foten xD elr ja... det känns som det! Jag kan knappt gå, haltar typ :// Jag vet, jag är proffsig som lyckas med sånt här! Det dumma är: jag vet inte vad jag har gjort xD men mamma säger att det typ är någon led elr något som är inflamerat :S jaja, hoppas att det går över!

Jag sitter och kollar på massa Shelle-klipp. Shelle=Shawn och Belle i Days of our lives.
Det här klippet är ju bara föööööör sött!!!<3

"Baby, you're my compass!"






Ciao my lovers<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0