Skol-Onsdag ;)♥

Idag var jag i skolan sen i torsdags. Vi började med matte där det inte händr något speciellt, det var en del sjungande personer i rummet ;)
Sedan hade vi franska där jag jobbade själv :/
Sista före maten var engelska. Vi fick tillbaka gprovet och jag blev nöjd :D
Mat=fisk, det var inte så gott :/ Men knäckebröd är bra ;D
Efter maten hade vi läsning där det inte hände speciellt mkt förutom att dom spottade på varandra!! :S
Sista ämnet var idrott där vi hade friluftsliv, vi satte upp vindskydd och gjorde varmchoklad ;) Vårat vatten blev varmt när alla var färdiga xD
Efteråt så hade tamara, elin, linn, fanny och alice krig, jag och thomas stod och försökte få dom att sluta xD
Sedan lurade linn och elin mig och tamara xD Och jag fick VÄRLDENS KNUFF! Utav TAMARA!! Jag bara flöööööööög ner på marken xD

Hemma åt jag smoothie (: Sedan åkte jag och fanny och hanna till stan, vi kollade på hårfärger till hanna men hon köpte ingen ;) Sedan gick vi till gina mm. Coffeehouse next ;) Ferapini!!!! (Frapino xd) Hanna köpte 2 och jag och fanny varsin ;)
Sen köpte jag min FÖRSTA Friis and Company väska :D<3 EN ROSA!!! We love it ;)


Nu ska jag snart äta och leta efter senaste avsnittet av Oth ;) Beroende!! Sen ska jag vara med fanny och hanna ;)



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0