Stressig dag! -.-

Har haft en stressig dag idag -.-

I skolan hände inte så mkt, fick en riesen :) Jag och Alice var bäst på matten (y) Fanny typ brottade ner mig xD Jag o Fanny var även bäst på kemin, vi äger på att labba ;)<3
Annars tror jag inget hände :p

Men när jag kom hem... började direkt med tekniken eftersom jag har så OTROLIGT mkt kvar :o Jag fick typ ett sammanbrott och bara la mig ner på mattan i typ 20 min elr nått xD Sedan fortsatte jag att leta fakta för jag blev helt konstig o fick för mig att jag inte hade tillräckligt med fakta så nu ligget det papper över hela min säng xD
Haha!! Men nu måste jag fortsätta -.-

Det snöade innan :o Tur att det inte la sig, orkar verkligen inte med snö i november -.-

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-11-04 @ 21:52:12
URL: http://idabom.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0