Hemma idag också ://

Känner mig inte bättre...

Känner mig som en VÄLDIGT sliten liten grej -.- Jag skulle kunna gå och dö! xD Jag är så trött o sliten o försyld, gud vad jobbigt detta är!!

Jaja, får väl plugga lite idag i alla fall, franska o matte blir det la och träna lite på engelska. Har missat både att få tillbaka franska-provet (fast jag misstänker ganska starkt redan att det inte gick så bra xD) att redovisa min engelska (min röst var helt hes i onsdags när det egentligen var dags) och matteprovet är idag -.-

Men men, slänger in en bild på en SJUKTSNYGG kille ;D

Peter André är ju bara för snygg!!
Han var ju gift med Jordan men dom har separerat nu (skiljt sig?) och han får ta allt ansvar om deras gemensamma barn -.- Men han är snygg!!! :D


SNYGGING!! :D



Peter och Jordan

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0