Valborg!

Dagen jag o Fanny har gått och väntat på i 2 veckor är äntligen här!

I skolan hände inget spc, var sjukttrött och hade jätteont i min vader :s
Efter skolan cyklade jag o Tamara hem till mig, vi åt kladdkaka och jag tog ner mina UGGS (a) Ska använda dom nu när det antagligen blir kallt ikväll :s
Sedan körde vi ner till friskvågen och tränade ett pass med core :) Jobbigaste passet på ett tag nu.

Ikväll blir det att grilla på stranden med kompisar :) Jättemysigt blir det sedan, sen har vi inte planerat något spc men vi hittar säkert på något kul :)


Jag vaknade lite sent idag så jag hann inte sminka mig så mycket, det är drf jag ser
helt dum ut x'p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

Hej kan du inte lägga ut hur din statistick ser ut? ;)

2010-05-02 @ 09:53:53

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0