Iphonen växer

Bara fler och fler har en iPhone nu :p

Jag kan absolut inte säga att jag inte vill ha en, för det vill jag! Men jag köpte ju nyss en ny mobil så det kan man absolut inte räkna med :p Aldrig att jag får köpa en nu för min mamma o pappa (a) Men om ett par år kanske när de har kommit på fler grejer till den :p Då du!
Vissa tycker ju att det är jobbigt med touch vilket det är men inte på iPhone. Jag har ju en iPod Apple (vilket jag märkte har gått ner sjukt mkt i pris ;o) och den tycker jag inte alls är jobbig att hålla på med om man jämnför med min gamla mobil :p

Menmen, får vänta ett par åt tills min mobil går i pension :p

Vill ha den i svart
<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0