Jag vet, jag är klantig :p

Det blev kryckor idag -.-

Igår när jag skulle nerför trappan så halkade jag och ramlade xD Jag ramlade ner ett par steg och min fot typ fastnade :s Jag blev livrädd för fotens skull men det gjorde inte ont så jag tänkte "Den kanske klarade sig!" Men såklart så när jag rör den så värker det till något fruktansvärt. Så det blev bara att svälja 2 ibumentin :p

Idag i skolan (på kryckor -.-) så hände det här;
• Engelskalektionen spenderade jag och Fanny på toan xD (stackarn hade bränt sig på plattånge :s
Jag och Tamara lyckades PERFEKT med vårat expriment ;D
Alla sjung väldigt fint på musiken (a)
Jag fick ännu en snöboll kastad på mig -.- Denna gången rakt på örat och över ryggen xD

Nu har jag nästan gjort klart min engelska och so:n ska jag snart läsa ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0