Film-dag med mig själv!

Har faktiskt inte gjort ett skit idag!

Jag har bara legat och kollat på massa filmer som jag inte sett på åratal, sånna som Livet enligt Rosa, Livet är en schlager, Hairspray, någon norsk serie jag lånade av Jenny och en av mina favoriter; Grease<3
jag verkligen älskar grease! Egentligen, hur många tjejer har inte önskat att hon var Sandy? ;D Jag har gjort det iaf :) Jag tillochmed klippte mig som henne :p Sedan älskar jag John Travolta i filmen också! :D

Nu ligger jag och försöker hitta ännu en film att kolla på och så äter jag en nektarin :)
Några filmförslag? :D


Jag älskar den här scenen när han bara spricker
upp i ett leende ;D

Hon är så fruktansvärt lik min faster på något sätt tycker jag
också x'D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0