Hiss & Diss



Rean på Nelly.se
Just nu är det 50-70% rea på ca 800 plagg.
Jag ska beställa idag (om bara min lillasyster kan orka parkera sig vid datorn och se ifall hon vill ha något) och jag har hittat 2 par shorts och 2 par skor :) Skorna är ett par svarta gladiators med guldiga nitar på och ett par typ svart boots med lite nitar på!
Shortsen är ett par från D Brand och ett från Cheap monday :)



Morgonarna hemma hos mig..
I en och en halv vecka eller något har jag vaknat runt kvart över 6 av att en
jäkla fågel låter så otroligt mycket!
Jag kan inte ens beskriva hur den låter men det låter riktigt högt och
inte riktigt klokt!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

jag gör min header i photoshop elements 7 :)

2010-07-04 @ 15:47:05
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0