I want a Jet Set-klocka!!

Funderar på att köpa en Jet set-klocka, dom är ju mycket roligare och snyggare än vanliga klockor enligt mig!

Men jag vet inte vilken färg, vilket armband jag vill ha eller om jag vill ha diamanter på (a) Här kommer ett par exempel :)


En svart klocka passar ju till det mesta tycker jag, och
jag ÄLSKAR dom små diamanterna över det guldiga så
den här är en stor favorit by moi!

 
Rosa är en favorit hos mig också, jag bara älskar den färgen!
Men jag vet inte om jag vill ha en rosa klocka, visst är den skitsnygg
men jag har fått för mig att många har den och jag hade kanske
tröttnat på den..



Vit är en bra basfärg tycker jag som passar
till allt egentligen, Tamara ska nog köpa den här
och det stoppar mig lite (a) Det är ju roligare att
ha olika (a) Men jag vet faktiskt inte riktigt, jag har
ingen direkt motivering till vrf jag inte skulle vilja
ha den här, det känns bara inte riktigt bra.. (a)


Lila, blå eller grön hade ju varit jätteroligt! :D (jag gillar inte rött på
något sätt) En annorlunda färg som kanske inte så många har, jag
skulle nog inte vilja ha det guldiga som på den lila, i såfall silver.


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0