Okej, jag är omöjlig..

Såklart så glömde jag pappas kamera hemma! xD

jag sa att jag skulle ha med den men jag glömde den ändå xD
Vi cyklade iaf ner till vikbryggan, badade fast att det var skitkallt och sedan satt vi o pratade och spelade kort sedan åkte vi hem (okej, jag o tamara cyklade tillbaka för att hämta hennes mobil som visade sig att ligga i alice's väska :p)
Ikväll ska jag vara uppe länge har mamma sagt vilket är första och sista gången :p Jag ska vara uppe länge ikväll/natt och vakna tidigt imon, så att jag somnar tidigt imon och kan gå upp vid 3 på torsdag :p
så inatt ska jag fixa min header (nytt program :D) och kolla på greys anatomy, imon blir det stan med Tamara (y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0