PackapackapackastanmedtamaramilicpackalitetillsovapacktayttreligarelitetillflygplatsenKRETA♥

Ligger och slökollar på friidrotten, nu är det ganska många svenskar med!

Nu ska jag strax (tog en liten paus) fortsätta göra mig iordning, sedan vid 2-tiden kanske så ska jag ner till stan och möta upp Tamara :) Hon ska köpa klocka och jag ska köpa fika :D Till mitt försvar så ska Tamara också det ;) Ska fråga om jag får testa min älskade klocka också (a) (har bestämt mig för att köpa den svarta med guld under och silvriga stenar över, ska kolla flygplatsen imon annars blir det när jag kommit hem :))


Den är så sjuktvacker♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0