Första dagen på veckan!

Det är alltid lika tråkigt att det är måndag -.-
Menmen, man får härda ut det ;)

Skolan idag då, vi gjorde klart våran svenska-redovisning och gjorde nästan klart våran matte-redovisning, jag ska kolla upp lite saker bara ;)
Jag o Tamara gjorde "biljetter" till vår musikal, vi fick också hjälp av Tillie och Linnea :) Dom blir sjukt bra! ;D

Hemma så tog jag det bara lugnt och pluggade lite no, sedan körde jag o Tamara ner till Kvantum för att köpa lite saker tills imon (berättar mer sen);
- Godis!
- Glow-balsam
- 2 Vitamin well
- Glass
Sedan åkte vi hem till mig en runda och sedan ner till Tamara för att plugga, blev väldigt intensiv pluggande kan man väl säga (a)

Jo, så här är det! Vi i klassen ska åka på klassresa imon tills på torsdag! Okej, vi ska till ästad men ändå x'D Vi ska typ paddla kanot, göra något konstigt äventyrs-grej och bara umgås :) Bara 3 veckor kvar men människor jag träffat i typ 9 månader om året i 4 år, vissa i 9 år! Det blir säkert bra efter 9an också men ändå :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0