Bara för att jag har SJUKT tråkigt

ALLMÄNT...
Namn: Rebecca
Piercingar: öronen & naveln
Tatueringar: nopp, får vänta ett par år tror jag ;) 
Längd: 1.58,5 (a)
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Blir typ aldrig kär
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!
Tänker du på självmord: naej
Tycker andra att du är attraktiv: jag vet inte :p
Vilket shampoo använder du: bobbys
Vilken parfym använder du: lillasysters Ed Hardy elr Britney Spears
Vad är du rädd för: spindlar och att flyga :s gillar inte åska heller..
Gillar du att tvätta: nej jag tror inte det, har aldrig testat
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jarå! (y)

 

SENASTE...
Film du hyrde: American Virgin & Halloween
Film du köpte: Kommer inte ihåg :o
Låten du lyssnade på: Just the way you are - Bruno Mars<3
Låten du hade på hjärnan: Just the way you are - Bruno Mars<3
Låten du laddade ner: laddar aldrig ner låtar 
Personen du ringde: hanna tror jag? :o elr nej jag vet inte xD
TV program du tittade på: greys igår ;)
Personen du tänkte på: ..<3

 

FAVORIT...
Mat: THAI!
Låt: Just the way you are - Bruno Mars<3
Sport: jag vet inte (a) fotboll då Zlatan spelar? ;)
Dryck: bara vanligt vatten ;)
Kläder: vetinte (a)
Film: the notebook & titanic, klassiker ;)
Bil: ingen aning

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: en gång
Gånger ditt hjärta brustit: asså ingen tror jag
Hjärtan brustit på grund av dej: inget hoppas jag :o
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Rebecca är ett ganska vanligt
namn så ingen aning :p
Ärr du har på kroppen: ett på typ tummen, ett i pannan (ett typ jack),
ett på vaden och ett på låret? xD Ingen aning
hur jag har lyckats få ett där!

 

SENASTE...
Bok du läste: den dumma engelskaboken My life as a part-time indian -.-...
Personen du fick mail av: mig själv (a) skickar påminnelser till mig själv hela
tiden xD
Personen du fick brev av: Linnea tror jag
 Personen du fick sms av: Fanny :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan någon gång tror jag

 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: varit på stan med hanna :)
Var det kul: du anar inte ;)
Hur tidigt stiger du upp: vardagar oftast 7, helger olika
Gillar du att slåss: nee :P
Vad ska du göra ikväll: vara med Fannis :)

Är du seriös: ja för det mesta (a)
Vad är du allergisk mot: kiwi, ananas och mango
Var har du ont: ingenstans! :D
Använder du hårspray: nej faktiskt inte, hatar när
håret blir så stelt :s
Kan du stå på händer: haha inte längre
Favoritserie: Vänner & One tree hill


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: SALT! Saltoman som jag är (a)
Gillar du ketchup: Nej! Fy! Usch!
Är du glad nu: Nja sådär, är så trött att jag inte vet
vart jag ska ta vägen..
Var du glad igår: jag kommer inte ihåg xD Tror det!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Mamma bla :p
Vad dansar du till: Det mesta tror jag (a)
Stockholm är: en väldigt fin stad
Göteborg är: en stad när där jag bor (a)
Kan du sjunga: haha jag sjunger FETT fint!
Mer värt än guld: familj, vänner o lycka :)
Spaghetti eller makaroner: makaroner! :o
Ett land jag helst vill besöka: Italien
Ska bli skoj: när jag får gå ner och äta en muffins :D 
Ska inte bli skoj: när jag måste plugga imon -.-
Sparar till: inget typ
Väntar på: att mina mobil ska komma..
Pålägg som gäller: skinka & tomat :)
Dagens dryck: inget typ (a) har inte druckit ngt idag


ÖVRIGT ÄNNU MER...
Hur ser din drömkille ut om det bara gäller utseendet:
vet inte, han får
se ut som han vill :p
Har du fått nån kyss den närmaste veckan: naej :(
Är dina förälrar gifta eller skilda: gifta (y)
Vad sover du i: olika, underkläder för det mesta
Hur många hål har du i öronen: 5 (Y)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0