Gamla videoklipp!

HAHA kollar igenom massa gamla videoklipp på pappas dator nu som jag har glömt bort att dom finns xD

Klipp 1: handvolter på Barnens badstrand! Haha Fanny ska göra en handvolt, jag och Alice passa :p
Fanny; Kan lilla kameramannen hålla mobiltelefonen?
Och hon hamnade nästan på benen efteråt ;) Alice gör ju såklart en jättebra volt och jag failar som vanligt.. Än idag finns det inte ett spår som säger att jag har gått i gymnastik i typ 4-5 år :p

Klipp 2: Fanny och jag gör gymnastik på gården! Fanny ska visa hur grym hon är på gymnastik för min lillasyster och hennes kompis :p Hennes hjulningar är sjukt bra! :o Det är något jag aldrig lyckades spc bra med, hjulningar -.-
Jag: Vänta, vi får ha en intervjuv med stjärnan! Hej.
Fanny: Hej!
Jag: Hur känns det att vara såhär jättebra på gymnastik?
Fanny: Aa det känns så skönt! (detta säger hon också med någon konstig dialekt xD)
Jag: Gör det verkligen det?
Fanny: AA!
Jag: Men är det svårt att lära sig alla trix?
Fanny: Nejdå, det ligger i blodet! Jag har det i blodet! Man kan inte lära sig gymnastik, det är något man har!
Jag: Men varför började du med gymnastik?
Fanny: Jag KAN gymnastik så..
Jag: VARFÖR började du med gymnastik?
Fanny: Jag var hemma hos min mormor och var liksom där och lite så och så märkte jag att jag var sådär skita bra på detta, jag tänkte: Aa men hallå, jag måste ju börja! Och så nu är jag stjärna!
Jag: Jaha! Vad heter din tränare då?
Fanny: A hon heter Rebecca!
Jag: Aha!
Fanny: Rebecca Svensson heter hon!

Haha detta behöver ni inte bry er om, det är bara ngt jag tkr är roligt xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0