Grillningen 22 april

Har nog aldrig i hela mitt liv känt mig så äcklig som jag gjorde när jag vaknade imorse hos Alice... (eller jo en
gång, dagen efter skolavslutningen...)

Vid 8 (som vanligt försenade) drog jag, Fanny, Alice, Jennifer och Emelie ner till hundklubben och satte oss på ett berg, då kom också Johanna. Vi grillade (smarta som vi är så gjorde jag o Fanny pommes frites hemma och sen värmde vi dom på grillen... SMARTARE FÅR MAN LETA EFTER) och lyssnade på go musik.
Vid 9 kom det massa mer folk, och det fortsatte att droppa in folk hela kvällen. Det var jättemysigt men kallt, men elden värmde bra (y)
Sen stack vi hem till Alice strax efter 2 typ (vi skulle egentligen ha sovit där i tält men eftersom killarna inte ville så vågade vi inte...) och efter lite stök och krångel hamnade vi på madrasser på hennes soldäck.
Somnar vid 3 - vaknar vid 4 av att det är så in i helvetes kallt!

Fatta att jag längtade efter att få komma hem och duscha och bara ligga i min säng!? Har nog aldrig uppskattat min säng som jag gör nu...

Lite senare ska jag nog vara med Tamara, men jag får nog skjuta upp det lite x'd Trött är jag efter att ha sovit 4 timmar inatt...

Fina kompisar har jag gott om! ♥


(Lägger in detta inlägget på sommar-kategorin, känns bara så somrigt!)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0