Bara för att..

jag vaknade halv tio, är lite halvt trött och inte har spc roligt..

SENASTE:
SMS: Jenny
Dryck: Cola (jag vet! jag ska sluta)
Telefonsamtalet: kommer inte ihåg x'd
Sång du lyssnade på: lyssnade på typ all
mina låtar på spotify igår x'd
Gången du grät: hehe, igår (a)
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär: nej tror inte det, bara varit "förälskad" en gång.
Varit deprimerad: asså, inte allvarligt bara lite nere
Varit otrogen mot någon: nej
Förlorat någon speciell person: mm
Varit så trött att du somnat sittandes: nästan :p
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa
färg 2: marinblå
färg 3: vit
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: nee, det har ju bara gått 23 dagar så..
Fått ditt hjärta krossat: nee
Skrattat så att du har börjat gråta: hahaha, ja många gånger!
Träffat någon som förändrat ditt liv: nee inte än
Insett vilka som är dina äkta vänner: aop
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ehm dom flesta?
Hur många barn vill du ha: vetinte, 3 kanske ?
Har du några husdjur: nepp inte nu
Vill du ändra ditt namn: ao :s
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var sjuk..
Vilken tid vaknade du idag: halv 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på film
Senaste gången du träffade din pappa: igår kväll
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: lära känna fler människor, få bättre betyg, kärlek ?
Vad lyssnar du på just nu: grease i bakgrunden
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aa, fannys farbror :p
Vad gör dig irriterad just nu: skola imon -.-
Vad är ditt namn: Rebecca Maria Irene Svensson (döda mig nån !?)
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: vattuman
Gymnasie: PS, Varberg
Hårfärg: blont typ
Ögonfärg: blå/grå
Längd: 158
Vad gillar du gällande dig själv: vetinte
Piercings : öronen & naveln
Tatueringar: nepp inte än
Höger eller vänster: höger eller vänster vadå ? :s 
DIN FÖRSTA:
Operation: aldrig gjort nån
Piercing: öronen, fast annars naveln
Tatuering: -
Bästa vän: Linnea :)
Sporten du spelade: dans & gymnastik
Husdjur: 2 marsvin (Guldlok och Molly)(och ja, jag kunde inte stava till
Guldlock x'd)
Vaccination du minns: när jag var liten tror jag ? Annars stelkramp
Alkohol du drack : Vin tror jag
JUST NU:
Äter du: nadaa
Dricker du: nothing
Är du på väg att: dö av tråkighet
Lyssnar du på: samma fråga igen ?
Väntar du på: att Olivia Newton John ska sjunga Hopelessy devoted to you
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: aa tror det
Vill du gifta dig: vet inte
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen!
Kramar eller pussar: kramar tror jag
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: BÅDA!
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!!
Känslig eller inte: känslig men inte för känslig
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: hate to admit it but bråkstake.. that's the ugly truth.
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: neej
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: nej
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: aop
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej
TROR DU PÅ:
Dig själv: inte spc ofta, engelskaprov typ
Mirakel: ja!
Kärlek vid första ögonkastet: tror det ja
Himlen: nee men på "en annan sida"
Tomten: nej
Att kyssas på första dejten: jaa
Änglar: nej
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: nepp
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det tror jag
Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen och vänner
Vad vet inte så många om dig: ehm.. jag vet inte x'd


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0