Tröööööööööött!

Tur att det är ganska folktomt hemma hos oss på morgonen, inte massa publik och sånt (xD asså vad tänker jag med nu!?) för idag var jag riktigt trött asså!
Mamma väckte mig halv 7 för att vi skulle grattta lillasyster som blir 15 idag. Jag går in med mitt älskade duntäcke runt mig, sätter mig med halvöppna ögon på lillasysters säng, försöker att hänga med i sången som jag nte riktigt lyckas med och sen ramlar jag ihop i en skethög på golvet och somnar i en halvtimme till..

Kom hem från skolan ganska sent idag, klockan 4.. Gjorde naturkunskaps-omprovet.. Vill inte spekulera i hur det gick xD Sedan hade vi samhälskunskapsprov, muntligt också.. Jag fick svara på 2 frågor (y) Jag kunde ett land som var medlem i EU (frankrike) och att landet som typ, kanske, nästan tillhör Serbien var Kosovo :) Duktigt va? :)

Pluggade lite fort till sh-omprovet
, jag & Tamara var nog bäst av alla! Vi
kunde ju för fasen alla medlemsländer..
TACKGUD för att mamma har beställt klipptid, 30 januari! (y)


AHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jag, Tamara o Linnea hade lite halvt kul på svenskalektionen..






Före
naturkunskapen har vi inget att göra,
varför inte ta överdrivet fula egopics? :)




TAMARA SKULLE SLÅ IHJÄL MIG ETT PAR GGR OM IFALL JAG LA
UT EN SPC BILD SÅ JAG TROR ATT JAG SKIPPAR DET!





Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0