4/12

Heeejsan :D

Idag var jag i skolan. Började med Svenska där jag tappade bort min penna :( och Alfred kastade sudd på mig >:(
Sen var det Hemkunskap där jag och Elin bakade juk-godis (: Vi gjorde goa kolor och någon konstig daim-grej xD Till mitt försvar, jag gjorde inget på dom, jag diskade xD
Sen var det kos och Mat!
Sen var det lucia-träning och kom bakom VÄRLDENS SÖTASTE! Hon är så himla söt! En 3:a då xD
Sedan hade vi No-läxförhör och sen Hemkunskap igen där vi dukade och städade.

Efter skolan var det hem och jag hade följe med Tamara(:
Jag pluggade lite och åkte till stan med hanna o susanne (:

Nu ska jag lugga :/

Många kramar och inte lika många pussar!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0