Elins sova-över-fest!

Igår, fredag hade Elin sova-över-fest! Det började med att jag och Fanny sprang som bara den ner till Elin, vi blev inte SÅ sena tror jag! Sedan gjorde vi mat och väntade på Nellie och Linn, tillslut kom dom!
Då åt vi tacos, sedan kollade vi på Idol (: Sedan i pausen åt vi kladdkaka :)
Sedan kollade vi klart på Idol och lite på Fredag hela veckan!
Sedan gjorde vi mörkgömme och efter det började vi att göra iordning och gjorde lite Sanning och konka i typ 5 min xD
Sen gjorde vi Alices lek, det var kul (:
Sedan höll alla på med något medans jag låg halvt avsvimmad och sov lite halvt. Jag fick ont typ 6 gånger xD
Efter det somnade vi alla (jag vid 3, resten vid halv, hel 4).
På morgonen vaknade jag några gånger när Linns mobil ringde och Nellies mobil ringde också xD

Senare på förmiddagen kollade vi på tv och åt(:
Sen åkte jag å Fanny hem!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0