Torsdag!

Hellu!!
Idag var jag som vanligt i skolan. Vi började med svenska där jag gjorde lite bokrecension och gjorde korsord med Tamara som är tillbaka :D<3
Sedan var det hemkunskap och där gjorde jag och Jennifer nån tomatsås med pasta (:
Sedan var det kos där jag och Nellie var bäst på sån där tallrik med en pinne xD
Efter det var det mat men jag åt inget eftersom jag var mätt från hemkunskapen. Sedan var det musik där vi tränade inför Lucia-tåget, det gick väl bra.
Sedan var det NO där vi hade läxförhör som inte gick så bra :/
Sedan hemkunskap där vi (jag, Fanny, Alice, Julia, Olle o Anton) skrev lite.

Nu väntar jag på att Fanny ska komma eller ringa så vi ska göra en grej (: Sedan blir det stjärnkväll med klassen.

Många kramar och lika många pussar!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0