bak-torsdag ;) ♥

Idag var det skola som vanligt, och detta var dagen;
- Musik; Jag tamara och elin tränade lite på våran låt.
- Syslöjd; Jag ska göra om min stickning, vi hittar inte vilken beskrivning jag använde :/
- Kos; Jag och tamara ÄGDE på att kasta frisbee ;)
- MAT; Det var soppa idag eftersom vi inte får kyckling pga. glasbitarna :/
- Matte/Taiga; Vi räknade lite i boken och alfred tog ett fult kort på mig! :(
- Hemkunskap; Vi började med ett nytt arbete men jag linn tamara och alice gjorde inte så mkt xD

Idag har jag gjort inte så mkt xD Jag ska skriva frågot till no:n. Jag ska inte vara med fanny idag, hon skulle på kalas hos sin kusin :/ Jag har bakat bröd idag :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0