Facestockholm-torsdag+PÅSKLOV!! ♥

Tjooolaaahoooooopp!
Idag var det den sista dagen i skolan :D Jippie!! Så här såg dagen ut;
- Musik; jag tamara och elin gjorde våran låt till den bästa ;)
- Slöjd; Jag började att brodera eller, ja.... jag letade efter mönster och bestämde färger xD
- Kos; Jag gick med nellie och tamara och typ alice och fanny 20 meter kanske xD Sedan skulle vi fånga en boll när de andra spelade baseball men vi satte oss ;)
- MAT; Vi fick någon konstig gryta med kebab :S inte så gott :/ jag åt knäckebröd (:
- Matte; Jag DOG nästan när jag fick tillbaka mitt matteprov! Ursäkta om ni tkr att jag skryter ;) men det gör jag inte! :D Jag är SÅÅÅÅÅÅ dåligt i matte så jag blev överlycklig när jag fick VG på provet :D:D:D
- No; Vi gjorde ett korsord, tamara rättade arbeten och linn somnade xD
- Hemkunskap; Jag och tamara skrev lite om ett recept och pratade sommar :)

Jag fanny alice och tamara åkte sedan ner till breared där de nya butikerna hade öppnat :D Eller ja.... pizzerian, thai-restaurangen och livsmedelsaffären hade öppnat xD Face stockholm skulle öppna men dom hade inte fått in alla produkterna, men dom sminkade hanna elin och fanny jättefint :)<3
Sedan åkte jag och tamara hem, jag pratade med mamma, gick upp, satte mig vid datorn, gjorde franskan :S Åt sedan, första grillningen!!!!<3

Nu är jag hos fanny, hon pysslar och jag sitter vid hennes dator ;) Och så har vi bakat rosa marränger :D
Vi ska nog se Criminal mindes sedan ;)

Nu är det ju påsklov och det tackar jag gud för! Men på lovet så måste jag göra klart deckaren, plugga so och göra min franska-läxa :/ Men så ska jag ju också till hanna på tisdag, sova där och passa hundar med henne :D Farmor och farfar på lördag<3 THAI-MAT PÅ MÅNDAG!!!!!<3 Och sedan till mormor och morfar på torsdag<3 Sedan vet jag inte ;) Slappa och lite sådant kanske ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0