Gekås-söndag!♥

Idag vaknade jag hos fanny vid 8. Jag fick gå hem eftersom alice skulle på gymnastik-sak och fanny o tamara skulle sälja gt. Jag pratade lite med hanna som jag fick hämta vid ankdammen xD
Vi var en stund tills jag fick gå hem för att jag skulle till kyrkan, hade följe med linnea :) Sedan satt vi där i en o en halv timme.
När jag kom hem åt jag och gjorde matte och funderade på min uppsats till no;n. Plötsligt kom tamara xD Och vi var en stund ;) Pratade och skrattade och smsade ;)
Nu ska jag till gekås :D Ska köpa en box tror jag, en jacka, pennor sudd och lite mer ;)
När jag kommer hem får jag väl plugga tills One tree hill kommer :D<3 BEROENDE!!!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0