Påskäggs-fredag!♥

idag vaknade jag typ kvart över 10 elr nått :P Jag satte  på tv;n och datorn. Sedan kollade jag på days :D Men var lite ofokuserad :S Får väl kolla måndag tisdag fredag nästa vecka :P

Nu är det ju som sagt påsklov, jätteskönt :D Vissa, typ göteborg och kungsbacka hade förra veckan, skönt att jag bor i varberg ;)<3

Jag gick ut med hanna och elin innan, dom åt pizza och jag åt deras rester x) Sedan gick vi runt lite på breared sedan till södra näs och sedan åkte jag hem ;)
Nu sitter jag här, ska göra franska snart som jag är desperat över! Jag kommer aldrig att kunna lära mig alla "repliker" :S Jaja, får väl göra mitt bästa ;)

Puss och kram till alla påskycklingar ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0