Solig-onsdag!!! :D:D:D♥

Så här såg skoldagen ut idag;
- Matte; Jag gjorde klart diagnosen, det gick bra ;)
- Franska; Vi pratade med femmorna som ska välja språk snart, det gick väl bra ;)
- Engelska; Vi skrev brev till en skola i Guernsey elr vad det nu heter xD
- Mat; Fick och potatis, inte så gott :/
- Läsning/taiga; Vi skulle göra våra arbeten bättre men jag kommer inte på något! Jag har ingen fantasi!! :( Men jaja, jag och fanny satt i fönstret hela lektionen, jättevarmt och skönt! :D
- Idrott; Jag o min grupp hade hand om lektionen idag, hoppas att det gick bra ;) Hehe!

Idag ska jag göra franska och läsa lite tror jag. Sedan ska jag kolla på oth ;) BEROENDE HÄRÅT!!!!! Sedan vet jag inte så mkt mer, eller jo! Greys anatomy kommer idag så det blir väl att kolla på det ;)
Min pappa har kommit hem ifrån sjukhuset :D Han opererades igår, det gick bra ;) Han ska vara sjukskriven i 2 MÅNADER!!! :O Sjukt länge!!!! Jaja, han är hemma mer så ;)<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0