1 augusti :/

Ciao<3

Första Augusti, lite keligt kanske? :/
Det är ju bara 3 veckor kvar tills nian börjar :S Börjar få lite ångest för det xD orkar verkligen inte börja i skolan igen, jag är VÄLDIGT slö nu för tiden. Jag har inget att träna heller :S Jaja.... nu ska vi inte snacka om mina problem :P

Jag har precis ätit, fotatismos och kött-krumelurer :P Det skulle bli köttbullar men pappa kunde inte få dom runda xD Jag ska sedan med Hanna till skällinge, vi ska typ på någon konstig dans-sak, ifall jag mår bättre :S :P

Jag ska snart lägga in bilder på vad jag har köpt ska bara ta kort på de först ;)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamara :)))

hahahah, fotatismos xD

2009-08-01 @ 21:44:47
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0