Blev ingen bio ://

Ciao<3

Blev ingen bio... Så jag stannade hemma med pappa o kollade en stund på fotboll ;P Idag var det faktiskt jag som tkte att alla var dåliga, ni förstår Zlatan var inte med ;P Haha, det brukar vara pappa som säger att alla är så dåliga och jag är alltid positiv om alla, men idag vände det ;)

Jag var med tamara idag, vi träffade linnea linn o lisa också en stund :)) Tamara köpte inget men jag köpte 2 tröjor på Gina tricot :) Behöver verkligen nya tröjor!


Peyton Top, Gina tricot, 199 kr

(Obs! Hittar ingen bild!)

En liknande, fast svart med grå ränder utan trycket, Gina tricot, 149 kr

Så jag blev nöjd :) Imon har jag inget inplanerat tror jag, ska nog vara med Fanny på kvällen (: Men annars vet jag inte ;))
På fredag ska jag vara med hanna tror jag, hjälpa henne att passa hennes syskon och på lördag ska tamara kanske sova över hos mig :)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0